Metodinė taryba

Metodinės tarybos sudėtis 2024–2025 m. m.

Eil. Nr. Vardas, Pavardė Pareigos įstaigoje Pareigos taryboje

1.

Aldona Skruibytė

Direktorė

Pirmininkė

2.

Fausta Hopenaitė

Papildomo fortepijono dalyko metodinės grupės pirmininkė

Sekretorė

3.

Jolanta Babaliauskienė

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Narė

4.

Jūratė Prusevičienė

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Narė

5.

Alina Valčeckienė

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Narė

6.

Jurgita Reneckytė-Žemaitienė

Fortepijono dalyko metodinės grupės pirmininkė

Narė

7.

Gražina Gumuliauskienė

Chorinio dainavimo dalyko metodinės grupės pirmininkė

Narė

8.

Kristina Zmailaitė

Solinio dainavimo dalyko metodinės grupės pirmininkė

Narė

9.

Agnė Rimgailaitė

Akordeono dalyko metodinės grupės pirmininkė

Narė

10.

Aušrinė Ulinauskaitė

Liaudies instrumentų dalykų metodinės grupės pirmininkė

Narė

11.

Ernesta Vanagaitė-Sriubienė

Styginių instrumentų dalykų metodinės grupės pirmininkė

Narė

12.

Julita Puidokė

Pučiamųjų ir mušamųjų instrumentų dalykų metodinės grupės pirmininkė

Narė

13.

Vytautas Barkauskas

Muzikos teorijos, istorijos ir kompozicijos dalykų metodinės grupės pirmininkas

Narys

14.

Tomas Vaičiulis

Pučiamųjų (varinių) instrumentų dalykų metodinės grupės pirmininkas

Narys

15.

Nidas Danilevičius

Gitaros dalykų metodinės grupės pirmininkas

Narys

Mokyklos metodinė taryba – Mokykloje veikianti mokytojų grupė, organizuojanti ir koordinuojanti metodinių grupių veiklą. Mokyklos metodinės tarybos nariai yra metodinių grupių pirmininkai, kuriems vadovauja Mokyklos direktorius arba įgaliotas pavaduotojas ugdymui. Metodinė taryba veikia pagal jos patvirtintą reglamentą

Mokyklos metodinės tarybos funkcijos

  • Kartu su Mokyklos direktoriumi, pavaduotojais ugdymui, metodinių grupių pirmininkais nustatyti mokytojų metodinės veiklos prioritetus Mokykloje, telkti mokytojus Mokyklos strategijai įgyvendinti.
  • Koordinuoti Mokykloje veikiančių metodinių grupių veiklą, telkti mokytojus ugdymo dermei, tęstinumui ir kokybei užtikrinti.
  • Nagrinėti mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustatyti jos prioritetus.
  • Inicijuoti mokytojų bendradarbiavimą, gerosios pedagoginės patirties sklaidą, bendradarbiavimą su mokytojų asociacijomis, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, švietimo pagalbos įstaigomis ir kt..
  • Kartu su Mokyklos direktoriumi, jo pavaduotojais ugdymui, metodinių grupių pirmininkais nagrinėti ir planuoti ugdymo turinį, ugdymo proceso aprūpinimą, kokybę ir inovacijų diegimą.
  • Vertinti mokytojų metodinius darbus bei mokytojų praktinę veiklą.
  • Teikti siūlymus metodinėms grupėms, Mokyklos direktoriui, jo pavaduotojams dėl ugdymo proceso tobulinimo.
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
9. 19.50 – 20.35
  • 1. 13.00 – 13.45
  • 2. 13.50 – 14.35
  • 3. 14.40 – 15.25
  • 4. 15.30 – 16.15
  • 5. 16.30 – 17.15
  • 6. 17.20 – 18.05
  • 7. 18.10 – 18.55
  • 8. 19.00 – 19.45
  • 9. 19.50 – 20.35
Iki vasaros atostogų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.