Metodinės tarybos sudėtis 2024–2025 m. m.
Eil. Nr. | Vardas, Pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos taryboje |
---|---|---|---|
1. |
Aldona Skruibytė |
Direktorė |
Pirmininkė |
2. |
Fausta Hopenaitė |
Papildomo fortepijono dalyko metodinės grupės pirmininkė |
Sekretorė |
3. |
Jolanta Babaliauskienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Narė |
4. |
Jūratė Prusevičienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Narė |
5. |
Alina Valčeckienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Narė |
6. |
Jurgita Reneckytė-Žemaitienė |
Fortepijono dalyko metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
7. |
Gražina Gumuliauskienė |
Chorinio dainavimo dalyko metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
8. |
Kristina Zmailaitė |
Solinio dainavimo dalyko metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
9. |
Agnė Rimgailaitė |
Akordeono dalyko metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
10. |
Aušrinė Ulinauskaitė |
Liaudies instrumentų dalykų metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
11. |
Ernesta Vanagaitė-Sriubienė |
Styginių instrumentų dalykų metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
12. |
Julita Puidokė |
Pučiamųjų ir mušamųjų instrumentų dalykų metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
13. |
Vytautas Barkauskas |
Muzikos teorijos, istorijos ir kompozicijos dalykų metodinės grupės pirmininkas |
Narys |
14. |
Tomas Vaičiulis |
Pučiamųjų (varinių) instrumentų dalykų metodinės grupės pirmininkas |
Narys |
15. |
Nidas Danilevičius |
Gitaros dalykų metodinės grupės pirmininkas |
Narys |
Mokyklos metodinė taryba – Mokykloje veikianti mokytojų grupė, organizuojanti ir koordinuojanti metodinių grupių veiklą. Mokyklos metodinės tarybos nariai yra metodinių grupių pirmininkai, kuriems vadovauja Mokyklos direktorius arba įgaliotas pavaduotojas ugdymui. Metodinė taryba veikia pagal jos patvirtintą reglamentą
Mokyklos metodinės tarybos funkcijos
- Kartu su Mokyklos direktoriumi, pavaduotojais ugdymui, metodinių grupių pirmininkais nustatyti mokytojų metodinės veiklos prioritetus Mokykloje, telkti mokytojus Mokyklos strategijai įgyvendinti.
- Koordinuoti Mokykloje veikiančių metodinių grupių veiklą, telkti mokytojus ugdymo dermei, tęstinumui ir kokybei užtikrinti.
- Nagrinėti mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustatyti jos prioritetus.
- Inicijuoti mokytojų bendradarbiavimą, gerosios pedagoginės patirties sklaidą, bendradarbiavimą su mokytojų asociacijomis, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, švietimo pagalbos įstaigomis ir kt..
- Kartu su Mokyklos direktoriumi, jo pavaduotojais ugdymui, metodinių grupių pirmininkais nagrinėti ir planuoti ugdymo turinį, ugdymo proceso aprūpinimą, kokybę ir inovacijų diegimą.
- Vertinti mokytojų metodinius darbus bei mokytojų praktinę veiklą.
- Teikti siūlymus metodinėms grupėms, Mokyklos direktoriui, jo pavaduotojams dėl ugdymo proceso tobulinimo.